Як витратити $5 мільйонів за 30 секунд. Кращі рекламні ролики Супербоула-2018


Опубликованно 13.02.2018 06:58

Як витратити $5 мільйонів за 30 секунд. Кращі рекламні ролики Супербоула-2018

Чим ближче 5 лютого, тим сильніше народ в США сходить з розуму по головної спортивної події року – Супербоулу, в рамках якого «Нью-Інгленд Пэтриотс» і «Філадельфія Іглз» визначать чемпіона країни. 52-ю за рахунком битву за трофей прийме арена U. S. Bank Stadium в Міннеаполісі, а в перервах матчу, який пройде в ніч з неділі на понеділок, виступати Джастін Тімберлейк і Пінк.

Ми ж зупинимося на одній особливості цього шоу, яку не можуть зацінити щасливчики опинилися на самій арені – шикарних роликах, які радують око телеглядача у численних рекламних паузах. Це стало справжньою родзинкою Супербоула, яка стоїть орендарям телеефіру в 5 мільйонів доларів за 30 секунд. Незважаючи на вражаючий цінник, компанії шикуються в чергу, щоб стати частиною рекламного лайнапа в рекордних ефірах NBC.

Наші колеги з Sporting News показують ролики, які в цьому році вже точно потраплять в рекламну сітку в перервах довгоочікуваної трансляції:

Відео від знаменитого виробника пива Budweiser під назвою Stand by You (Поряд з тобою) було знято на пивзаводі в штаті Джорджія. У ролику компанія наповнює водою каністри, які будуть відправлені в якості допомоги постраждалим від природних катаклізмів. За останні кілька десятиліть корпорація Anheuser-Busch перенаправила понад 79 мільйонів каністр питної води в регіони, які зіткнулися зі стихійними лихами.

Зоряний представник Голлівуду Метт Деймонзакликає фанатів Супербоула до доброї справи, а саме - допомогти забезпечити доступ до чистої питної води жителям, так званих країн третього світу. Потрібно всього лише придбати лімітований келих Stella Artois, в результаті чого кожен такий келишок допоможе надати доступ до чистої води жителю одного з таких країн. Ось що говорить Деймон у цьому відео:

«Якщо хоча б 1 відсоток від людей, що подивилися цей ролик, купить келих, ми зможемо надати доступ до чистої води 1 мільйону людей протягом п'яти років».

Реклама знаменитих чіпсів Pringles вперше потрапить на екрани ТБ в перервах Супербоула. У зйомках ролика взяв участь відомий американський актор популярного шоу Saturday Night Live, продюсер і сценарист Білл Хейдер.

Знаменитий актор Кіану Рівзмча на мотоциклі в пустелю, набирається натхнення для створення нового сайту для своєї мотоциклетної компанії. В паузах Супербоула-2018 буде представлено одразу два ролика за участю актора, в яких він представляє інтереси Squarespace – компанії, яка спеціалізується на розробці сайтів і проектів. А тепер розповімо про найзагадковішої рекламі майбутнього Супербоула – відзначилися ласуни з Skittles. Компанія відзняла відразу кілька прикольних 15-секундних роликів, головним героєм яких став Росс з «Друзів» - Девід Швіммер. Але от невдача: ролики в прямому ефірі зможе побачити лише одна людина: в Skittles стверджують, що реклама буде показана для одного глядача – нікого каліфорнійського тінейджера Маркоса Мендеза. Їх реклама не буде транслюватися на ТБ, замість цього компанія створить лайв-івент в Facebook, в рамках якого глядачі зможуть побачити того самого парубійка за переглядом ексклюзивної реклами, яка була знята, по суті, тільки для нього. У Пепсі зіграли по-крупному, запросивши свого відео легендарного актора Моргана Фрімена, а також Пітера Диклэйджа– зірку «Гри престолів», який відомий фанатам шоу в ролі Тирирона Ланністеров. Актори зійдуться в баттле, а на допомогу їм прийдуть репери Міссі Еліот, а також пенсіонер індустрії Баста Раймс.

Денні Девітопостане перед телеглядачами в якості «червоного» з M&M. Він втомився від того, що всі хочуть його з'їсти і усіма силами спробує переконати перехожих в тому, що він теж хоче бути людиною.

Всі зійшли сума, тому що, хтось забув чіпси з авокадо... Ідеальна реклама від компанії Avocados From Mexico.

Американська телекомунікаційна компанія Sprint пордаует око любителів американського футболу двома 15-секундними тизерами, головним героєм яких стане робот Евелін, яка освоює базові цінності миллениала.

4-разовий чемпіон Супербоула Террі Бредшоу, нині працює телевізійним аналітиком на Fox NFL Sunday, зробить тріумфальний камбек у рекламі прального порошку Tide.

Дворазовий переможець гонки " Інді-500 і чемпіон Формули-1 – знаменитий бразильський гонщик Емерсон Фиттипальдивзяв участь в містичному 15-секундному ролику від KIA.

В останній раз повертаємося до представників кіноіндустрії. Відомий американський актор і активіст Джеймс Кромвеллстав зіркою майже 2-хвилинного відео від PETA – організації, яка веде боротьбу за права тварин.

У цьому ролику Кромвелл є глядачеві представником м'ясної індустрії, який зізнається в тому, що він обманює мільйони людей такими фразами, як «все природно» і «гуманно вбитий».

Закінчуємо парад самих крутих рекламних роликів Чедвиком Боузманом, який звичної в ролі супергероя Marvel Чорної Пантери ефектно прокотився на новенькому Lexus LS 500 F Sport.

Читайте також:



Категория: Спорт