'Єдиний для інтелектуалів': моди спадщина Марімекко


Опубликованно 16.05.2018 10:52

'Єдиний для інтелектуалів': моди спадщина Марімекко

- Я дійсно не продаю одяг, я продаю спосіб життя." Ні, це не слова нинішні законодавці моди, любить вихідних Селін дизайнер Фібі філо або, скажімо, Гуччі алхімік Алессандро Мікеле. Насправді, вони були сказані ще в 1963 році Армі Ратія, засновник "Марімекко". Фінська дизайн будинку була оживившись способу життя з яскравими художніми принтами, починаючи з 1951 року, коли Ратии перетворив її чоловіка клейонкою компанії у виробництві веселий, сміливий, але елегантний дизайн друкованих.

Доброго мода ... Армі Ратія, засновник фінської модного бренду Марімекко. Фото: Міллард Сміт/Денвер пост через Гетті зображень

Юникло х Марімекко з коротким рукавом графічний T-сорочки, ?12.90

Юникло х Марімекко малюнку сукня без рукавів, ?34.90

У ці дні, marimekko-це товар з кухонні рушники, посуд та постільна білизна. Сміливий квітка Уникко друку і криво кіл кришка Kivet подушки в будинках, також часткова головам знайомий Фін Алвар Аалто або МІС ван дер Рое, забезпечуючи мальованої чарівність, щоб компенсувати чистими лініями. Але почалася вона, як каже Ратии передбачає, як естетична приймати у всіх аспектах життя клієнтів. Він говорив зі зростаючою клас працюючих жінок з відточені смак в дизайні, шукаю який-небудь колір у повоєнному світі. Ратии, безумовно, був одним із тих, і Інста-ідеальний цитати задовго до цифрової епохи. "Треба мріяти", - сказала вона. "І треба виділитися з решти".

Марімекко Парасольку 1963. Фото: Тоні Ваккаро/Марімекко

Моди частина Всесвіту "Марімекко" зараз готується до повернення. Джунья Ватанабе співпрацював з брендом для своєї весняно-літньої колекції, використовуючи монохромний Noppa друку у 1954 році і – у більш доступній моди новини – відбитки даний час може бути знайдений про Clinique помади і скоро входять в колекцію з uniqlo, який вийде 29 березня. Використовуючи шість різних принтів, вони колесять яскраво в футболки, сукні, сумки та взуття. Все під ?35, і більшість пунктів поставляються з жаліслива історія. У Полле абстрактний горошок натхненні "відбитки копит, залишені товстенький маленький поні", в той час як подкупающе імені Kukkia Rakkaalle і квіти", щоб розповісти вам, як здивувати коханого".

Марімекко моди, Фінляндії, 1966. Фото: Lehtikuva ой/Рекс/shutterstock в

Хоча це може бути занадто нудотно для деяких, історія моди Марімекко дає йому родовід з жінками істоти. Призначений, щодо осиною талією ідеал жіночої краси 50-х років, вільно лежить на фігурі, 60-х років дизайнера Анніки Rimala вважав "одяг повинні бути розроблені так, щоб можна було вільно рухатися в них – бігати, стрибати, і сидіти". Тих, хто крокує вперед, потягнулися до конструкції. Джейн Джекобс, Джорджія о'кіф і Джекі Кеннеді одягала їх сукні – Кеннеді, мабуть, купив сім відразу, і носив на передній обкладинці журналу в 1960 році.

Джунья Ватанабе СС18, Тиждень моди в Парижі. Фото: Estrop/Getty Зображення

До того часу фінська компанія була розгалужуються далі в Скандинавії і на нових територіях, включаючи США, і набирає культ привабливості потужний – якщо ніша – демографічні, такі як о'кіф і Джейкобс. У 1963 році, Євгена пастуха, модний критик для Нью-Йорк Геральд Трибьюн, описав етикетку, як "уніформу для інтелектуалів ... marimekko-це для жінок, чий образ носиш одяг, щоб забути, що у них". Джейкобс носив її на протести. О'кіф носив її в студії. У них були одягу, які дадуть вам життя і дозволить вам бути вашим кращим себе. І вгадайте, що? П'ятдесят п'ять років тому, ця ідея, як і раніше звучить досить прогресивно.



Категория: Здоровый образ жизни